Software voor Magazijnbeheer en Inkoop.
Wil jij jouw magazijnbeheer en inkoop automatiseren?
Binnen onze software worden de logistieke functies van een organisatie ondersteund en geautomatiseerd.
Praktische logistiek voor jouw inkoopadministratie en voorraadbeheer via Mobiele Apps en Web-Based omgeving.
Sidekick Inkoopfacturen Portaal (SKIP)
Verwerk jouw inkoopfacturen eenvoudig, snel en foutloos digitaal.
Maak kennis met SKIP, het Sidekick Inkoopfacturen Portaal. Tijdsbesparing en optimale projectbewaking door handmatige stappen te automatiseren.
Zijn wij de oplossing die past bij jou?
Onze magazijnbeheer en inkoop software is naast de gehele bedrijfsvoering ook uitermate geschikt voor alleen de werkzaamheden op logistiek niveau:
- Magazijnbeheer
- Voorraadbeheer
- Inkoop
- Klantbeheer
- B2B bestelportal
- Facturatie
Bekijk hieronder welke functionaliteiten zoals magazijnbeheer en inkoop van onze software voor jouw logistieke activiteiten kan betekenen.
Magazijnbeheer en Inkoop software voor jouw bedrijf.
B2B bestelportal
voor werkvoorbereiding.
Vanuit een offerte of project kan een artikel worden toegevoegd om het proces van werkvoorbereiding en uitwerken materiaalbehoefte uit te voeren. Altijd actuele netto artikelprijzen met onze 2ba koppeling.
Er komt een lijst van gecalculeerde artikelen als uitgangspunt voor de materiaalbehoefte. De gebruiker heeft hierbij gedurende het proces nog alle vrijheid.
Het logistieke proces geautomatiseerd.
Met een projectbestelroute per artikel, gaat het logistieke proces automatisch zoals gewenst.
Op elk moment heb je inzicht in de voorraadpositie per artikel. Dit is zichtbaar vanuit onze Mobiele App en de volledige Web-Based omgeving op PC.
Goederenontvangst geautomatiseerd.
Met een projectbestelroute per artikel, gaat het logistieke proces automatisch zoals gewenst.
Op elk moment heb je inzicht in de voorraadpositie per artikel. Dit is zichtbaar vanuit onze Mobiele App en de volledige Web-Based omgeving op PC.
DICO standaard
Bouw en Techniek.
Met de DICO standaard kunnen bedrijven in de bouw- en technieksector snel, foutloos en veilig informatie uitwisselen.
Wil jij onze software voor
Magazijnbeheer en inkoop?
Plan vrijblijvend een demo in om samen jouw situatie in kaart te brengen en kennis te maken met de mogelijkheden.
Ontdek de kracht van onze 360˚ cockpit.
Beheer alles vanuit een overzichtelijk dashboard en houd grip op alles wat zich in jouw bedrijf afspeelt.
Alles wat jij nodig hebt in één platform.
Stop met omslachtige software. Ons alles-in-één platform zorgt voor overzicht in jouw bedrijf. Bedrijfsvoering automatiseren met het totaaloplossing Robaws by Sidekick.
Mobiele Werkbon >
Registreer direct uren, materialen, foto's en werkzaamheden voor nauwkeurige projectbewaking en facturatie, en maak ter plekke nieuwe werkbonnen aan.
CRM & Klantbeheer
Grip op jouw (potentiële) klanten dankzij de 360 graden cockpit. Compleet klantendossier met alle relevantie interne en externe informatie.
Integraties
Verzamel al je zakelijke tools en apps in één eenvoudig systeem. Koppel moeiteloos belangrijke software zoals 2ba artikelbeheer, Ponto, Snelstart, Yuki en Exact.
Calculatie & Offerte >
Verbeter je offertes met nauwkeurige kostprijscalculaties en digitale ondertekening voor professionele en efficiënte offerteafhandeling.
Planning
Optimaliseer je planning en personeelsinzet met onze krachtige tool. Behoud altijd het overzicht, zelfs in complexe situaties en omstandigheden.
Projectbeheer
Beheer projectkosten en voortgang nauwkeurig met onze 360 graden cockpit. Krijg inzicht in volledige projectdossiers voor optimale controle.
Facturatie
Efficiënte facturatie van projecttermijnen en regie- en abonnementsfacturen met onze geïntegreerde boekhouding en facturatie module.
Logistiek >
Bestel en automatiseer inkoop met real-time informatie via artikelportalen. Vereenvoudig boekingen in projectadministratie en boekhouding.
Service & Onderhoud
Alle gegevens met historie en details binnen handbereik. Duidelijk overzicht van gepland onderhoud, storingen, kosten en opbrengsten.
Wij vinden voor jou de perfecte oplossing.
Bij Sidekick helpen we schilders stapsgewijs bij het op maat samenstellen van onze software voor schilders, zodat deze perfect aansluit op jouw specifieke behoeften.
Ons streven is jouw bedrijf
als ambassadeur.
Benieuwd naar de impact van onze software voor magazijnbeheer en voorraad in de praktijk? Bekijk een aantal verhalen van onze klanten, een van onze gewaardeerde klanten.
Klik hieronder om referentieverhalen te bekijken en laat je inspireren!
Bekijk de verhalen van tevreden klanten.
Heb je nog vragen? Dat begrijpen wij.
Elk bedrijf is uniek en heeft daarmee ook andere behoeften. Wij maken graag vrijblijvend kennis om te kijken hoe we je kunnen helpen bij jouw uitdagingen.
Veelgestelde Vragen.
Ja, zowel op Android , Apple als Windows, zowel op mobiel als ook op een tablet
Op 1 plek heb je direct ALLE relevante informatie beschikbaar en onder controle en van daaruit kun je ook gelijk ELKE benodigde actie ondernemen.
Standaard zijn inderdaad 2 gebruikers inbegrepen, in overleg bekijken we wat er nodig en mogelijk is.
Internationaal werken er ruim 600 bedrijven met het systeem en in alle genoemde branches zijn enthousiaste gebruikers. In Nederland zijn er inmiddels ook tientallen gebruikers en wordt hard gewerkt aan referentieklanten per branche.
- Het eenvoudigste is gratis advies te vragen, dan wordt door een expert een demonstratie van het systeem gegeven, afgestemd op jouw situatie
- Je kunt via de APP store gratis de Wappy APP downloaden en 2 weken op proef gebruiken
- Je hoeft niet te investeren; je sluit een abonnement af, je kunt met een periode van 1 maand beginnen
Vaak wel, maar dat is niet zonder meer te zeggen; een expert kijkt graag met je mee om de vertaalslag te maken
In theorie wel, maar dat wil je niet omwille van
- Snelheid van werken
- Eenvoudig en snel starten
- Beveiliging
- Overal en altijd het systeem ter beschikking
- Altijd de meest actuele versie
- En vooral: eenvoudig support voor optimale ondersteuning
- En niet te vergeten de kosten op korte en lange termijn